mariajr

2018-11-21
11:48:19

Berg och dalbana

3dje dagen arbetslös/ arbetssökande.
Tror att jag får vara lite på min vakt eftersom jag inte riktigt känner mig bekväm. Bättre idag, men måndag och tisdag har känts jätte tokiga stundvis. Speedad har bara varit förnamnet.
Samtidigt får jag inte mycket gjort. Sitter framför datorn. Letar jobb, söker något jobb, lägger ut lite saker till försäljning osv. Inget Netflix som jag planerat att jag ska mysa framför i en vecka eller två. En kort promenad i måndags är den enda jag kommit ut på.
 
Nåja, jag skulle ju vara lite snäll med mig själv och inte ställa några större krav på vad som är riktigt eller inte. Känna efter helt enkelt.
 
Känner mig lite illa tillmods över min födelsedag. Den känns som ett krav moln. Bör börja planera inför den också lite seriösare och inte bara bete mig som om den skulle försvinna helt plötsligt och vara över.
 Vill bara känna lugnet.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: