mariajr

2018-02-18
16:18:00

Dålig start

Nu har jag börjat på mitt nya jobb.
 
Förra veckan jobbade jag min sista dag som kökssäljare på XL Bygg. Med allt vad det innebär. Sorgligt att lämna kollegor. Känns lite som om jag lämnar dem i sticket :( Avsluta utan att lämna öppna affärer.
 
Sista dagen var på onsdag och redan på torsdag var första dagen på mitt nya jobb.
 
Värre rivstart har jag inte varit med om. Det känns som om min nya chef är döstressad och lite lynning. Han försöker göra rätt saker och introducera på "rätt" sätt men kan inte dölja att det är stressigt. 
 
Jag kanske är extra känslig för sådant och min stress-radar super tonad på känna av stress....tyvärr.
 
Så min lördag bestod i att ligga ihopkrupen i soffan med Netflix och böla.
 
Synd om Lars som försöker var där för mig. Klart jag känner stöd av min helt underbara man. Jag misslyckas dock att visa min tacksamhet. 
 
Men fredagkvällen slutade helt super. Bra initiativ från Lasse och Kristina. Bord bokat och basket damer. 
 
Luleå mot Alvik. Det blev vinst :)
 
Avslutade bölandet med en prommis på havet :) 
Det kallar jag vardagslyx!
 
M
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: