mariajr

2018-04-07
10:59:00

Inte en typisk fredag

Min arbetsdag igår fredadg bestod i en biltur tor till Vindel för att hämta grejor åt Lars bolag. Ganska skönt faktiskt att sitta och köra bil. Lite obehaglig väg stundvis med snöslask och oplogat och väggalningar. Men annars.
Men, när jag kom tillbaka på kontoret möttes jag av detta. Katrine vid reseptionen sa att "Maria, du har en akutvattenskada i ditt kontor!" Man kan ju säga att iaktagelsen var korrekt :)
En tapper en hade räddad det som stod på golvet och tagit ut min dator :) 
 
Akvarium
 
Det forsade. En invändig takavvattning hade brustit inne i mitt kontor.
 
Ser lite komiskt ut :D
 
Kvällen slutade med ....lillebror och kompis fick vara chaffis till oss. En sväng till Åsa och Anders <3 

/Maria
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: