mariajr

2017-06-18
20:02:00

Avslappnande helg!

Som de flesta helger så känner jag mig inte nöjd med insatsen. Lika dammigt som på fredag och även om jag tvättat och vikt bort så ser det likadant ut i tvättstugan. Inga fler rena ytor som visar att man gjort något färdigt. Inte heller har kidsen fått ett riktigt mål mat :). Valde att göra en rejäl frukost och sen Gubbröra på mörkt bröd till middag. Inget grabbarna uppskattade. Så deras middag blev varmkorv!
Men igår var Lars och jag på en lite hojtur. Det var trevligt :)
 
Fick till och med en privat husvisning i Norra Sunderbyn. Fint och "gammaldags" renoverat. MEN! Vedeldning, ingen tvättstuga, inget garage, bara en toa osv. Stor tomt som ger möjlighet att bygga till förståss. Vi letar vidare.
 
Sushi på Storheden!
 
Himlen lovade annat men vi komma hem helt torra :)
 
Igår hade min man extra roligt! Så roligt att det kunde gjort denna dag mindre roligt.
men inte då, han har fixat och donat mer eller mindre hela dagen!
 
Själv hade jag också lite tur igår. Blev bjuden på Sangriakväll inne i byn!
Råneå marknad har pågått i helgen och jag har endast tagit en snabb sväng förbi när jag kom från jobbet på fredag. Mycket mindre än tidigare kändes det som.
Marknadspuben hoppade vi över iår. Även om Isak och jag fick lägga ner lite övertalning på Lars när vi hämtade hem honom från stan. Ingen pub behövdes där inte! 
 Båtfix idag.
 
/ Go kväll!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: