mariajr

2015-04-09
07:39:27

Bekymrad!

Våren är på allvar här och det talas t.o.m i "gruppen" på facebook om att åka hoj denna helg. Ja, jag vet inte om det är nått för Lars och mig. Dels så jobbar jag på lördag men jag tror inte vägen från oss går att köra på utan jätte dubb och stödskidor. Men jag dör inte av att vänta någon vecka heller.
 
Lillkillen är hos en kompis för dom har "lanat" inatt. Storebror sover än. Själv sitter jag vid köksbordet och skriver, har tv´n på och äter frukost.
Saknar gubben som är i Maevaara sen i tisdags och jobbar. Inte för att jag brukar hinna äta frukost med honom i alla fall så är det lite tråkigt att göra det ensam. Men...å andra sidan så är det väldigt avkopplande.
 
Avkoppling, eller nått, behöver jag på allvar just nu. Min stress har satt sig fysiskt i bröstkorgen. Har känt det så ett tag nu men efter igår är den definitivt där. Skrämde nog några av mina kollegor igår vid lunch. Det stack rejält i bröstet och det tog ett tag innan jag kunde slappna av och andas som valigt. Blev lite rädd själv. Jag tror inte det är allvarligt mer än att jag måste börja tänka mig för. 
 
Hade ju hunnit blir riktigt upprörd tidigare under dagen så det är nog det som visade sig. Ännu fler arbetsuppgifter som hör mig till och jag känner inte att jag hinner med de jag har. Samtidigt var en av cheferna och undrade hur mina kunder vet att jag (vi) säljer kök. Det för spydigt för att det skulle kännas som en genomtänkt fråga. Ja de veta jag inte! Svara jag , antagligen lite spydigt. Hade lust att säga att jag hinner inte med de kunder som hittar mig som det är nu. Jag skulle inte ha några problem att hinna med fler också om det bara var sälja kök i butik jag skulle göra. Bara igår fick jag ett projekt med många kök samt ytterligare två nya konsummentkök att rita.
 
Det som var och blev bra igår vara att jag hade flera kundmöten och de ger mig energi och jag glömmer bort det som är tråkigt.
 
NÄ, igår var ingen bra dag. 
 
Men idag ser ljuset ute underbart ut och det har slutat blåsa. 
 
IDAG BLIR EN BRA DAG!!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: