mariajr

2014-11-03
08:31:00

Resa till Danmark

Nu vet jag vilken ö som heter vad i Danmark :)
Flög till Billund som ligger på Jylland. Från Billund är det ca 45 km till Kolding där jag nu ska vara en vecka. 
Känns lite ovisst än. Flemming som är den enda jag har kontakt med hos Schmidt är inte den som skickar flera mail för att vi ska vara förberedda på vad som gäller. Tror vi börja kl 11.00 idag, för det är det enda klockslag för dagen som jag har. Har skickat ett mail om vad jag ska ha med mig, om något, och lite andra praktiska frågor men det mailet har jag aldrig fått svar på. Det enda han svarat på tidigare var på min fråga OM det blir någon utbildning vecka 45 och det har han svart på så nu är jag här. 
...
jag fick svar nu! Jag skulle tydligen haft med en pärm :( Nåja det får gå ändå. Å är det den pärmen jag tror så är jag glad om jag slapp släpa den på resan igår.
 
 
Den andra eleven heter Eirik och skall också bo här. Igår när jag satt och åt på en restaurang intill satt en kille där som sneglade lite på mig. Nickade "Hej" när han passerde mig på väg ut från restaurangen. Han satt även nu på frukosten och kikade ....så jag var ju tvungen och fråga om det var Eirik. Kanske han var lika vilsen som jag? Men nä det var inte Eirki ! Men nu vet jag det.
 
Om en kvart kommer Flemming och hämtar oss från hotellet. Det ringde han om så nu känns allt lite mera under kontroll. 
Jag går hårt fram direkt....tatueringen får synas idag. Det är lika bra, har de några fördomar så tar vi dessa direkt och jag får visa min mjuka virriga sida under resten av veckan. Eller...vänta nu, borde jag tagit det senare ...
 
/ Maria i Danmark
 
 
 
 
Kommentar:
2014-11-03 @ 12:22:35
#1: Malin

Tur att jag inte har en tatuering också att "hålla reda på" :D

Fnissar åt Eirik som var en vanlig beundrare :)

Kram

Svar: Tänkte inte på det ;)F_n jag börjar bli orutinerad!
Maria Rautila

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: