mariajr

2014-02-14
07:55:19

Alla hjärtans dag !

God Alla Hjärtans Dag till er alla!
 
Mitt hjärta slår för de mina!
Min man som jag älskar så mycket. Så tacksam att han står ut med mig just nu! Tack för att du gett mg min familj. Mina söner är de bästa som finns.
Isak - Min så mogna och kloka son med hjärtat på rätt ställe.
Klas - Min son så full i energi och skratt.
Syrran - Den bästa man kan tänka sig. Du är så klok och jag behöver dej.
Syrrans familj - Allihop, ni betyder så mycket.
Mor och Far - Ni gör så mycket för mig och älskar mig villkorslöst. Ni är de bästa och jag är så tacksam att jag har er.
Min familj jag fått av Lars - Så glad att jag får vara en del av er familj. Ni betyder så mycket.
MIna fastrar och mostrar, morbror och kusiner. Ett Stort hjärta får ni av mig.
 
MINA VÄNNER!
Så glad att ni finns i mitt liv!
 
Alla ni andra, ha en bra dag och var rädd om era nära och kära!
 
M
Kommentar:
2014-02-14 @ 08:45:01
#1: Malin K


Många <3 till dig min vän!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: