mariajr

2014-12-15
20:09:23

Träning...

Är det helt säkert att jag inte dör av utmattning eller hjärtinfarkt om jag går på ett spinningpass? Jag är faktiskt inte så säker. Men va fan, folk går ju på sånt och de måste ju också börjat någongång, eller hur!
Vi lär ju märka på onsdag hur det går. Men det vore ju fördjävligt genant om jag dog!
 
Just nu är jag inne i en fas när jag grubblar lite på varför det blivit som det blivit med vår trivsel i Råneå! Allt har blivit så konstigt. Det är tråkigt att inte ha liv omkring sig. Saknar spontanbesök och att nästan bli less på sina grannar ibland. Jag är så dålig på att planera och bjuda in för att umgås. Det orkar man helt enkelt inte, då blir det inget. Åååå vad jag vill ha mina vänner närmare. Vänner som bryr sig om en och står ut med mig.
Jag tycker det är så ensamt att bo i Råneå! Bläää...
 
Kommentar:
2014-12-15 @ 22:23:58
#1: Malin

Jag hade också önskat att du bodde närmare oss ♥
Lättare till spontana aktiviteter. Vi är också dåliga på bjudningar.

Och tro mig ang spinningen, ingen tvingar dig att göra mer än du orkar! Nu har jag testat flera ggr, och man fixar det, och efteråt känns det så underbart :)

Vi hörs!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: