mariajr

2014-04-09
13:13:33

Oro

Igår, min näst sista LIA tur, körde jag till Aitik. Ny handledare. Helt suveränt gick det, lika bra som den innan. Kan inte låta bli att tänka på hur det hade varit att ha så här duktiga och peppande handledare hela tiden. Säger inte att jag gjorde allting rätt för det gjorde jag inte. Men lärde mig nått igen. Några saker jag varit osäker på lärde de mig på trygt pedagogiskt sätt och jag känner mig hur nöjd som helst efteråt. NU VILL JAG KÖRA TÅG!
 
Tåget framme
 
Dundret i bakgrunden
 
Nu däremot kommer mor och syster. Vi ska besöka pappa som hamnat på sjukhus. Magen, hoppas att det inte är nått allvarligt.
 
/M
 
 
 
 
Kommentar:
2014-04-10 @ 10:24:58
#1: Malin

Härligt, det låter som du är på väg att hitta glädjen i ditt ev framtida yrke?

Men hur går det med din pappa? Håller med dig och hoppas verkligen att det inte är ngt allvarligt.

Kramar

Svar: Har just hämtat pappsen från sjukhuset. Det är bättre men kan inte låta bli att undra om det hjälpte till att han ville hem. Håller tummarna för att det håller sig bra.
Maria Rautila

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: