mariajr

2013-10-25
09:48:41

Frysta droppar

Idag är det snorhalt där ute. Vatten dropparna har frusit, och trots att det faktiskt är rätt tjusigt på sina ställen så vill jag att det ska bort. Bort före någon slår ihäl sig eller jag får göra en ny höftoperation. Skulle inte vara roligt just nu.
 
 
En annan sak jag vill ska vara över är mitt akutbesök hos tandis idag. Gjorde ju en krona i september och den känns inte helt ok. Då måste man ju ringa, speciellt nu när jag åker bort i fem veckor. Sitta och köra tåg med en irriterande tand känns inte optimalt. Så nu kollar vi upp den och hoppas på ett glädje besked och nått de kan fixa idag. Men jag hinner oroa mig i nästan två timmar.
 
Igår skrev vi prov i "Skydd" på skolan. Varje gång man hör att telefonen får ett sms så hinner man bli lite varm om kinderna. Vi får mest troligt provsvaret via sms. Blir nog inget VG denna gång. Men det borde bli G i alla fall. Har bestämt mig för att man inte måste ha VG på alla prov. Tänkte att man skulle bli av med nojjan före varje prov då. Tror att det funkat, det kändes mindre stressigt denna gång. Men sen när man väl skrivit provet färdigt och det som jag trodde skulle bli ett ganska lätt prov visade sig vara riktigt klurigt....då är det lite läskigare. Vill inte ha ett IG. Vill inte.
 
  
 
 
 /Maria
Kommentar:
2013-10-25 @ 12:18:20
#1: Malin K

Nä fy för att stressa upp sig i onödan. G är säkert alledeles tillräckligt!

Du har tagit riktigt fina bilder idag! Ja vi får hoppas att halkan snart är över.

Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: