mariajr

2013-07-03
10:11:00

Sommarlåg!

Just nu skulle jag behöva en liten energi bost.
 
Husvagen utan vatten då varmvattenberedaren "igen" valde att hälla ut allt vatten I husvagnen. Fick ju lämna in den nästan direkt efter att vi köpt den för det felet. Säljaren säger (nästan) att det får man räkna med i en gammal vagn och eftersom det inte finns reservdelar till denna gamla vagn så går den inte att laga. Sen har han mage och bli arg när jag nämner att då kanske vi vill häva köpet och välja en annan vagn. Han tycker att det var ett "påhopp" att ta upp hävning av köpet. Vi ska iaf fall lämna in den när vi kommer hem så ska de "göra vad de kan". Gissa hur pigg jag kommer att vara för att köpa en husvagn där igen!!! Synd för jag gillar verkligen denna vagn. (innan den valde att göra mina fötter blöta då)
 
Semestern är ju lite sabbad av det eftersom nu är vi ju säkra på att det blir raka vägen hem och inte några övernattningar för att pojkarna ska få semestra i husvagen, inte nu i alla fall.
Vi (jag) hade ju tänkt ta husvagen för marknaden i Ötå....
 
Nå, spela roll! Här finns så mycket jobb på kö för Lars så vi hinner nog inte det annars heller. Pluss att hans mobil ringer från "vanliga jobbet" flera gånger om dagen. jag hoppas verkligen att Lars hinner vila också.
Vi hoppas att jag behåller humöret och att inte jag stressar med att han dessutaom måste hålla mig glad.
 
Så snälla skicka lite energi hitåt.
 
Fint väder har vi faktiskt, ska nog bränna mig lite till.....till en vampyrbok och kanske ett glas vin (före lunch)
 
/ Gnällspiken
 
Kommentar:
2013-07-03 @ 14:42:09
#1: Malin K

Men fy sjutton vad irriterande med husvagnen! Jag tycker det var helt rätt att du nämnde hävning av köpet, den är ju inte användbar för sjutton. Grrrrrr*jndfeirjaiopeejr

Och jag som tänkte att ni hade det mysig med sol och värme.

Men det vore ju ändå hemskt kul om du kom till marknaden, du kan väl bo hos mor eller syster?

Energikramar

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: