mariajr

2012-11-19
09:42:27

The Big Day!

Sitter med en stor kopp te och ska göra en sista koll i datorn. Tvättad och skrubbad efter alla konstens regler, hoppas jag. Efter en A4 med instruktioner i alla fall.
Lars är hemma och jag åker med honom in. Tyvärr har han ett inbokat möte så jag måste sitta och vänta på Läkarhuset i drygt två timmar.
Sjukresa skulle jag ha fått MEN då får man taxi härifrån in till busstationen i Råneå. Sen åker man buss till busstationen inne i stan och sen taxi därifrån till Sensia. För mig lät det så jobbigt, konka en stor väska och svettas ner lilla rena jag! Nej tack, hellre två timmar tidigt på plats.
 
Fåglarna tjattrar som bara den. Dom är nog inte så van att vi är hemma nu.
 
Det här ska bli super COOLT!
 
M
Kommentar:
2012-11-19 @ 22:35:33
#1: Malin

Håll oss uppdaterade!

Kram <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: