mariajr

2012-11-18
21:13:57

Ont i magen!

Nu är det inte så länge kvar.
Kryckorna redo, griptången och strumppådragaren lika så.
 
Jag vet att det kommer att bli sååå mycket bättre och allt det där som alla försöker uppmuntra mig med. MEN dom ska skära i mig och såga av en del av mitt skelett och banka dit en metall grunkar istället. Ni hör ju hur det låter!
Skit läskigt!
 
Min packning är påbörjad och jag ska renbädda och tvätta mej med en bakteridödande blandning. Nu ikväll och sen igen på morgonen.
 
Lars lagar mat och jag har tvättat hela dagen. Lite bakis från igår är jag men det är på väg bort.
 
Eventuellt kommer Lars till läkarhuset med denna bärbara dator och då kanske jag kan berätta lite hur det gått.
 
Kramis
Kommentar:
2012-11-19 @ 08:50:23
#1: Malin

Ja nu är det bara och tuta och köra och hoppas att det blir perfekt resultat.

Tänker på dig och håller tummarna! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: