mariajr

2012-01-25
07:24:21

Träning!

Det är bara att inse. Hade träning varit roligt  så hade jag varit smal som en sticka!!!
Nu är inte det så roligt, men mer och mer ett nödvändigt ont.

Var igår på Korpens "tant-gympa". Nåja det var faktiskt inte bara tanter där och en och annan väldigt vältränad sak. Hade man velat och kunnat så hade man kunnat ta ut sej hur rejält som helst.

Jag tog det det försiktigt med tanke på min höft och med tanke på att inte skrämma iväg mig själv med all träningsvärk. Man är ganska nöjd när man varit där, och DEN känslan är faktiskt värd mycket.

MEN känslan idag! Nja... min höft måste bli bättre. Det här är ju löjligt!!! 
Kommentar:
2012-01-25 @ 10:08:47
#1: Malin

Håller med dig, inte roligt..



Jobbigt för dig med höften :(( , kanske styrketräning vore bättre för dig än cirkelträning, dvs då kan du välja lämpliga maskiner och övningar som inte påfrestar höften?



Men visst känner man sig grymt nöjd efteråt :)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: