mariajr

2012-04-05
20:44:32

Äntligen! Min tatuering...

... eller?

Jag har planerat sätta min 2:a tatuering länge. Det är motivet som stoppat mig. Jag har alltid något så när vetat vad jag INTE vill ha och massor med saker som jag tycker är superfint men det är svårt att bestämma sig för vad just jag vill ha. Det jag har vetat är att jag ville ha en ganska stor tatuering i anslutning till den jag redan har.
Hur som helst så bokade jag en tid ...
Jag har kollat på bilder utan att "The One" har dykt upp. Men när jag bokade tiden så tyckte dom att det var ett mindre problem, det löser vi där. Skissar tills jag är nöjd. Jo pyttsan!

Nu blev det ingen regelrätt skiss utan riktlinjer direkt på min arm. Jag känner mig själv och jag visste redan att jag INTE kommer att säga stopp även om jag inte tycker det är perfekt.

Jag tjöt i bilen hem. Jag tycker den är jättefin MEN inte en sån jag hade tänkt mig. Min tatuering är inte heller färdig. Jag satt tre timmar idag och kommer kanske att sitta ca två till tre timmar ytterligare i slutet på denna månad. JAPP! den kommer att bli stor.

Hur som helst så tycker jag redan mycket bättre om den. Grabbarna blev så glada över sina bokstäver och det gjorde skillnaden :) Jag kommer att bli jättenöjd med min fina tatuering, viskar -( och jag är ganska säker på att det inte är den sista.) Man ska inte ta livet på så stort allvar har jag kommit på.



Vi har just kommit från Skärtorsdagsmässan. Hela familjen var med och LArs och jag tog första nattvarden sen konfirmationen.

GLAD PÅSK! på er alla

/M
Kommentar:
2012-04-05 @ 21:21:51
#1: Malin

Den är jättefin!! kan inte låta bli att le lite för mig själv när du ena stunden är hos tatueraren och i nästa stund tar du nattvarden! Känns som du lever livet fullt ut på nå sätt. Jag har aldrig tagit nattvarden än, inte ens på konfirmationen.



Kram <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: