mariajr

2011-10-03
11:16:41

Vänta på roligare tider...

...tänkte inte skriva i bloggen förrän jag hade nått riktigt kul att skriva om. Så länge kan jag inte vänta. Jo det händer i och för sig massor med kul men jag har svårt att tänka på det när tankarna går till annat....mindre kuligt!



Som mitt tarmhelvete. Det är så där ganska bra men inte så bra att man slipper tänka på det. Samtidigt inte så dåligt så man definitivt vet vad som ska göras. Väldigt nära nu att jag söker mig till nått hockus pockus alternativ. Idag är första gången på mycket länge (tror det hänt en gång tidigare) som jag åkt hem från jobbet pga min kära mage. Sommaren har varit ganska bra men sen drygt två veckor tillbaka så har jag fått ett litet bakslag igen. Pratat med min doktor idag och direkt ökat kortisonet sex gånger. Han ska ringa mig igen på fredag. Sen pratade han om nå cellgiftsliknande behandling..... jag han sa det "Cellgifts"-liknande. Huga...


Min inflamation i höften som också blir värre och stör mitt liv mer och mer skulle helst behandlas med antiinflamations- piller. Men ingen av dessa får jag ta pga min tarm......

Från det ena till det andra.....igår tömde vi klart husvagnen.

Ikväll kommer köparna och ska hämta. Känns både sorgligt och bra. Bra för att vi kan behöva pengarna och slipper magasinera den över vintern. Samtidigt så skulle vi behöva en husvagn med lite annan planlösning nu när familjen blivit större (stroleksmässigt och viktmässigt).
Sorgligt för att den är ju så fin. Fräsch, betald och vår!
Vi köper säkert en annan längre fram.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan/ Maria
Kommentar:
2011-10-03 @ 13:03:09
#1: Malin

Stackars dig, inte roligt när hälsan spökar.Förstår att det där m cellgift låter skrämmande.



Kram o krya på dig ♥



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: