mariajr

2011-05-26
21:53:29

Vem hade trott...

...att jag skulle susa Prästholmsrundan på en tuff hoj!!! Inte då jag iaf.
Kan det ha blivit 3 mil, kanske!



Idag såg jag ut som en Michelin-gubbe. Eftersom jag inte hunnit köpa ett säkerhetsställ än så blev det rid-västen under ridvinterjackan och täckbyxor. Jösse, ett under att man kunde röra sig. För att vara ärlig så gick det väldigt bra att röra sig. Det måste man ju kunna, speciellt då man rider. Men jag såg 20kg tyngre ut än vanligt.

Igår var första turen och den gick till OK för att köpa bregott och mjölk =)

 

Igår tyckte gubben att jag bromsade och växlade fööör mycket, men idag tyckte han att det gick bra. Stackarn törs väl inte säga annat...risk att frugan hoppar av projektet.

/Kram M
Kommentar:
2011-05-27 @ 08:51:38
#1: Malin

Ser fram emot ert besök på hoj, jag vill bli uppdaterad!



Iofs kanske vi kan svänga förbi er i helg? Lördagen är inte lika fulltecknad som söndag. Skulle det passa er?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: