mariajr

2011-07-02
10:17:08

Man har väntat å´nu är den här...

...semestern alltså!

Nu ska vi snart iväg för att köpa en begagnad liten garageport till vårt uteförråd. Känns lite roligare (säkrare) när man åker iväg och kan stänga in lite prylar. Vårt släp är i Luleå så Lars har gått till grannen för att låna deras.

Sista veckan på jobbet har varit si så där. Vi är ett ganska bra gäng och på torsdagkväll hade vi den årliga "Sommarfesten". Vi misstänkte att den skulle ske med båt. Hade inte fått veta mer än att vi skulle ha oömma kläder. Vi hade en trevlig kväll på Brändö konferrens. Lars hämtade mig med MC vid 22.00 då bussen hämtade alla andra. Några fortsatte nog på stan men jag har varit så trött och får ta det en annan gång. Alldeles just lagom blev det för mig. God mat och umgås med arbetskamraterna utanför jobbet, toppen. Igår på jobbet var det en perfekt sista dag inför semestern. Förrutom att jag var trött och sliten då kanske. Fick även jobba över en timme för att hinna klart (me like) =) .



Igår körde vi iväg på en övningskörningstur med motorcyklarna vid 19-tiden och kom hem vid 22. Först till Vitå för att kika på Edwin som spelade fotbollsmatch (dom vann). Sen kolla till Ymir i Böle.

Firade sen med en kall öl och rökt sik på hårdmacka....mums!


Sista jobb-lunchen före semestern åt vi vid hamnen =)

/M
Kommentar:
2011-07-03 @ 19:45:30
#1: Malin

Ja nu är den här den efterlängtade semestern HURRA!!



Vi åt oxå lunch vid en hamn i fredags, fast i Lövskärs hamn.



Semesterkram



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: