mariajr

2011-01-21
08:37:16

Härliga morgon!

Antingen är det lugnet före stormen eller så har behandlingen äntligen verkligen börjat verka. Igår morse var en "skit" morgon men idag mår jag toppen (efter omständigheterna iaf), definitivt på rätt väg. Hoppas hoppas det håller i sig.

Igår var Lars och jag och drog fram den insnöade, inisade frusna hästtransport vi äger. Men eftersom vi har så fin och bra bil så gick det utan problem. Ikväll är det nämligen säsongs start på westernträningen igen. Nu när jag mår ganska bra så ser jag  verkligen fram emot den också.
Ymir har alldeles för tjock päls för att verkligen kunna ta ut sig i det varma ridhuset men vi behöver ju inte annat än ta det lugnt. Man lär sig ändå. Tycker det ska bli kul att röra på mig och träffa lite hästmänniskor igen.

Nu har jag massor att göra =)

/Maria
Kommentar:
2011-01-21 @ 16:03:15
#1: Malin

Kul att du kom o lunchade m mig på jobbet.



Nästa vecka lovar jag att ta mig till stan ngn dag.



Bokhyllorna i Råneå var sålda nu.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: