mariajr

2011-02-08
07:34:12

Stressad!

Är inte alls till ro för tillfället. Magen måste börja ge med sig snart...som det är nu så funkar det inte i längden.
Tror att kortisonen jag börjat äta gör att jag inte sover så bra. Vaknar vi fyra varje morgon nu...inte likt mig.
Känner mig stressad som f_n.

Stortjöt i bilen hem igår. Stackars L..... "... jag är inte lessen....det måste bara UT..."

N fick med mig på gymmet och det var nog en bra ventil. Effektiv och kort träning...

Nä....nu jävlar. Undertaksplan....
/M

Kommentar:
2011-02-08 @ 09:00:22
#1: Malin

Inte alls bra, har du fått ngn analys av undersökn?

Du stressas av att du mår fysiskt dåligt o av stressen mår du ännu sämre. Hoppas det finns ngn hjälp för dig mage så du tar dig ur den negativa spiralen.

Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: