mariajr

2010-10-04
20:10:00

Tungt i bröstet!

Att det är svårt med barn! Svårt att veta vad som är bäst. Frustrerande och jobbigt. Är man lite knäpp när man oftast tror att man själv har rätt och andra tänker fel?
Någonstan så tror jag väldigt hårt på att man är lyckligare OM man gör det man själv tror är rätt och inte faller för grupptryck och andras viljor. Men jag börjar betvivla.

Ikväll är jag skitarg på föräldrar som inte är rädd om sina barn. Som tvingar oss andra att inte heller vara rädd om våra barn...fy fan för dom.
Inte kan jag skriva rak ut vad jag menar heller för då går det ut över tredje person.

En barbacka tur på min islänning gjorde mig lite lättare till mods. =)

Kommentar:
2010-10-04 @ 21:04:18
#1: Malin

Du får gärna utveckla dig till mig imorrn!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: