mariajr

2010-11-27
17:35:00

Min födelsdag...

...är inte slut än men hittills har den varit den bästa. Inget speciellt och ändå det mest speciella!
Morgonen började så här...

Ymir på besök i Böle!
Där träffade han Ulv Prinsen



Dom verkade komma väl överens.

Senare har jag haft mor och far på besök. Som vanligt hade de med sig massor med gott! Som smörgåstårta...mumsigt

Älsklingen har fixat med mockning och sånt idag så jag skulle få vara ledig från sånt på min dag =) Dessutom har han hunnit hänga upp julstjärnor. Han är bra min gubbe!

Nu har mor och far åkt hem och jag vet att det kommer några gäster på besök.

L är i bastun och springer in och ut via kontoret, ut i snön...han har börjat tycka det är skön och bra för huden att skrubba med snö...Huga, det är -17.2 grader.
Tror jag låter bli.
Kram på er!
Kommentar:
2010-11-27 @ 18:53:50
#1: Malin

Roligt att höra att du njuter av din födelsedag! Grattis än en gång!



Vad fin bild på hästarna, jag tycker de verkar som om de fann varandra direkt! Du får berätta mer om detta sen.



Vad bra att mamma kom med godfika åt dig, det är helt rätt på sin dag skall man unna sig och göra det man känner för.



Men har L gått o blitt lite stollig?? Jag har aldrig tänkt tanken på att gå ut o rulla mig i snön o absolut inte när det är så kallt som nu.



Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: