mariajr

2010-07-08
10:29:52

Solen har hittat hit...

på flera sätt.
GISSA när älsklingen och jag vaknade imorse, helt själva. 9.55....herregu vi har sovit till 10. Det är säkert för att jag var sååå nöjd igår kväll.

Var på stan med en väninna. Tog bussen dit, åt en sallad med ett glas vin till på gågatan. Gick på bio och såg "Eclipse". Åååå vad varm i hjärtat man blev av den. Ååååå säger jag bara..... Sen gick vi vidare till Bishops och tog ett par glas av nått. Bussen hem igen och älsklingen hämta från busstationen. <3

Syrran och R har hunnit till Härnösand och undrade om vi var på väg....
Inte riktigt än kan jag säga.

Men har vi flyt så åker vi nog ikväll. Men jag vill inte stressa och det går säkert bra att börja rulla imorgonbitti också.

Nu har älsklingen börjat duka upp rostat bröd och ägg.....

Kram på er alla och se Eclipse! Lite saga är bra för själen.

/M
Kommentar:
2010-07-08 @ 13:17:33
#1: Malin

Härligt att höra att solen lyser på er :)



Hoppas ni får en trevlig o minnesvärd semesterresa nu.



Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: