mariajr

2010-12-25
15:04:23

Härliga jul!

Hoppas det håller i sig. Vi har haft mycket skönt, lugnt och mysiga under julafton och juldag.
Just nu bränner det lite i låren och hettar lite i kinderna efter att jag varit ute och ridit. Ganska kallt med gu så skönt. Nu är bastun varm och jag ska hoppa dit snart. Har en " Innis & gunn" brevid mig och den får nog följa med.



Igår hade vi stalljour på ridstallet så jag var inte alls till min egen pålle. Det var ganska mysigt att stiga upp tidigt och vara på stallet redan 07.00. Vet inte om älsklingen tycker det samma...tveksamt.

    
   Go Jul på er alla!

Nä nu blir det hopp i bastun och sen få lite gäster (viskade nån till mig).

/Kram
Kommentarer:
2010-12-25 @ 21:26:26
#1: Malin

Vi njuter oxå av julen, skönt med lugn o ro. Givetvis äter o fikar vi alldeles för mycket o motionerar alldeles för lite men det hör väl julen till?

2010-12-25 @ 21:26:59
#2: Malin igen

Fina foton föresten :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: