mariajr

2010-08-07
10:06:10

Böcker!

Nått måste ju ha blivit lugnare i mitt liv när jag orkar läsa böcker igen. Tror jag läst en bok under de sex åren vi bott och jobbat i Juoksengi. Man har helt enkelt inte orkat läsa. Men nu!
Ett lite vampire-fan som jag är så har jag ju givetvis läst Stephenie Meyers romantiska saga om Bella och Edwards omöjliga kärlek.....Åååå
Själklart också sett filmerna. Är lite orolig hur man ska lyckas göra en "bra" film av fjärde boken. Det känns omöjligt men jag håller tummarna och ska se den nästa höst när den kommer.


Vi får se när jag tycker nått kan mäta sig med dessa "tonårs-böcker" (ung som man är).

Lars har kört iväg till stallet för att se att Ymir har det bra. Känns bra att jag tagit "hem" Ymir. Det verkar funka bra att ha honom på ridklubben. Allergin kommer nog att sättas på prov ordentligt känner jag. Än så länge får han gå ute på nätterna så länge det finns hästkompisar ute. När han ska börja stå inne så blir det jobbigare med mockning varje dag.

Syrran och hennes familj är i Sundsvallstrakten. Dom har fått Roxette-billjetter i 40-års present och ska utnyttja dessa ikväll. Hoppas dom får det supertrevligt.

Kramis!

Kommentar:
2010-08-07 @ 21:09:49
#1: Malin

Läsa något man gillar är som balsam för själen :)

Men man orkar inte läsa när man har för mycket i livet. Sen går det lite i perioder, läste 4 böcker på semestern men nu har jag lite uppehåll, så jag får ngt annat gjort.

Skönt att det funkar m Ymir, ännu en pusselbit på plats.

Träffade Era grannar på Lulespelen idag, de såg ut att ha det mysigt i sin husvagn i solskenet!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: