mariajr

2009-12-09
20:38:38

Semester!

En sådan här dag ska jag ha oftare har jag bestämt.

Sitter här svettig framför datorn och ska snart gå i duschen. Haft ett lyxigt linedance pass. Bara jag som elev och två instruktörer...hur bra som helst.

Idag har jag öppnat börsen för mig själv. Ansiktsbehandling, ögonfrans- och ögonbrynsfärgning, manikyr och ätit på restaurang.
Lite dåligt samvete börjar kännas när man kostar på sig själv så mycket. Kanske var det behövligt så här i julstressen.

Rekommenderar starka att ni gör likadant.

/M

Kommentarer:
2009-12-09 @ 22:11:18
#1: Emilia

Stryk det dåliga samvetet ögonaböj!!!



Du är värd lite lyx i vardagen.

2009-12-10 @ 22:30:50
#2: Malin

Nää inte dåligt samvete, som du sliter o står i så behöver du sköta om dig o din hälsa oxå, det viktigaste du har!



Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: