mariajr

2009-12-08
12:39:57

Klipp och klistra!

Idag är jag fullt redo att göra några klipp och klistra ingrepp. Kanske tur att man inte har pengar över eller undanlagda för det ändamålet!...vilken bra idé. Jag kan ju starta ett sparande till det.

Det är mina ögonlock som satt sig på min hjärna idag. Dom är helt enkelt så stora att om ett par år så kommer mina ögonfransar att få bära upp dom. Nä det har jag sett att man kan fixa. Tillika blåningarna under ögonen. Det är sååå många som kommentarar att jag ser så trött och sliten ut, det beror garanterat på mina ögon.

Den "glada munnen" på magen ska också väck så fort det går. Tuttarna kan jag man göra mindre och hakan fettsuga!

Det finns lösningar för det mesta. Men en prioriteringslista måste till så man vet vilket som ska fixas först. Efter det så kommer jag att fixa jobb också :-).

Vad glad jag blir.

Men jag börjar med frissan idag och ansiktsbehandling imorgon.

/Tack o hej// M
Kommentar:
2009-12-08 @ 12:50:02
#1: carrolina

Hej!

Lägg en röst på mig som månadens blogg hos Camila!

Jag är nummer 3, det skulle vara super snällt! :)

KRAM



http://iamcamila.blogg.se/2009/december/10-stycken-och-en-ska-bli-veckans-blogg.html

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: