mariajr

2015-04-03
09:04:14

Vi på skotertur....vem hade trott?

Denna gång gick vi faktiskt med på att följa med på årets skotertur. Men jag måste erkänna att det fanns stunder när vi försökt komma på en orsak att dra oss ur. Vi pratade nog inte om det men jag är ganska säker på att fanns det i mitt huvud så fanns det i Lars.
 
Samlingen vid macken i Niemisel! Tänk att Lrs och jag var med <3
 
Men...vad bra att vi for. Är så nöjd över det. Inte för att vi blev speciellt utvilade av det men bara att göra någonting annat. Det blir man utvilad i huvudet av.
 
1:a pisspausen
 
Revskav i Pitabröd vid Polcirkeln.
 
 
 
I Nattavaara fick vi låna svets...
 
ÄNTLIGEN framme!
 
Björnfällan-mat
 
Lite party!
 
Lördagen i slalombacken = Underbart!
 
 
 
Gemenskap!
 
Mitt livs första After Ski! Hoppas det blir fler! Fingermat, svettiga skidkläder, vin mm = <3
 
Hemfärden
 
Hyrskotern lastad i Niemisel. Nu hem till mammas köttsoppa och nystädat hem.
Man är ju så underbart bortskämd!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: