mariajr

2014-03-26
12:26:09

En nästan ledig dag

Igår kom jag hem efter att ha kört fram och åter till Gävle. Tror jag var i säng redan stax efter 02.00. Skönt för då kan man ju säga att dagen sen är ledig.
Frossdag igår. Kunde inte låta bli att köpa en liten smörgåstårta när vi var en snabbis till ICA Maxi för att köpa present till en 81 åring. Så det blev smörgåstårta till lunch och sen födelsedagsfika hos jubilaren.
 
Där träffade jag denna sötnos:   Hon gillade godis. Givetvis hade jag missat att fylla på allergitabletter i väskan.
 
Det var så fint väder så vi tog en liten sightseeing tur hemmåt. Havet är nära!
 
 
 
 
Längtar hem! Lite ledsen är jag även om jag vet att det är snart. 
Nu packa för att köra posttåg till Tomteboda. /M
Kommentar:
2014-03-27 @ 12:08:20
#1: Malin

Men nu är det NÄRA!!!! :)

Älskar bilden när katten tittar på godiset du har i handen!! Skulle kommentera den på FB men den försvann i bruset och mitt minne.

Kram

Svar: Det var så svårt att överhuvudtaget få ansiktet på bild. Men tur att den gillade godis ;)Djur och barn...gör sällan som man vill vid fotografering. Visst är det så?
Maria Rautila

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: