mariajr

2012-09-10
21:03:36

Ensam igen!

Lars sitter  på ett tåg ner till Hallsta.... Del två av fyra i en utbildning. 
 
Idag fick jag kallelse till ortopeden. Faktiskt blev jag lite förvånad då jag trodde jag skulle på ytterligare en röntgen före jag skulle träffa ortoped igen. 1:a röntgen gjordes i november förra året och den andra i början av juli. Sen sa vi att jag skulle på en tredje och bli kallade till farbror doktorn efter att han kunnat jämföra de tre bilderna. Hur eventuella förändringar under året skett skulle avgöra om han skulle skriva remiss för protes. Givetvis funderar jag ju varför jag får kallelsen redan. Hinner jag vara på en rötgen till före ortopedbesöket, och jag har bara inte hunnit få kallelsen än, Eller såg det så eländigt ut redan efter bilden i juli så han inte tycker han behöver se mer :( !  Skraj!
 
Ska försöka låta bli att analyser mer utan vänta och se vad som händer.
 
/Maria
 
Kommentar:
2012-09-10 @ 22:11:47
#1: Malin

Oj - läskigt!

Vad fina foton du bjuder på idag!

Kramar

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: