mariajr

2012-10-21
13:33:40

Dammtussar blänger!

Klas är på sporthallen igen, idag sitter han nog i sekretariatet.
Isak har kämpat på med skolarbeten. Ett arbete som skulle ha varit inne redan men som han inte fått gjort....suck!
Men man riktigt ser hur skönt han tycker det är när arbete som han våndats så över inte tog så jättelänge när man väl börjar.
Kämpar också i likhet med honom med att få "hem-arbetet" gjort. Men min höft och faktiskt nästan värre just nu, mitt knä hindrar mig.
Känner mig frustrerad att inte kunna bestämma mig för om jag ska kämpa vidare med smärta eller slänga mig i viloläge i soffan. Är lite rädd att jag får sota för det jag gör idag imorgon.
 
Tvättstugan är i alla fall nästan helt tom på tvätt. Den har psykat mej hela veckan.
 
Dammtussarna blänger på mig från alla håll och kanter. Det känns ganska lockande att ringa en firma som gör en ordentlig genomgång nu före jag eventuellt ska opereras. Det skulle kännas skönt att inte behöva komma hem till det här.
Vi får se, kanske blir det en bra "höft-vecka" nu :))
 
Vi håller tummarna för det.
Kram
Kommentar:
2012-10-22 @ 08:45:52
#1: Malin K

Skönt att du snart ska få höften lagad.

Jag skulle oxå behöva en städfirma.. men jag kanske hinner städa lite nu när jag inte behöver sitta m Emma och hennes skolarbete i 2 v.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: