mariajr

2012-08-10
21:04:38

Allt som vanligt...

Första arbetsveckan har gått. Jobbade torsdag och fredag förra veckan och torsdag och fredag denna vecka. Måndag till onsdag har jag faktiskt varit sjuk. Typ lunginflamation. Men en rejäl penicilinkur ska gör bot på det.
 
Älsklingen har varit i Kiruna även denna vecka. Kom hem igår kväll och kör upp igen på måndag morgon. Gillar inte att han är borta så mycket men det funkar och jag har börjat vänja mig lite. Man kanske rent av börja tycka det är skönt efter ett tag.
 
Idag har grabbarna kommit med buss in till stan. Isak har klippt sig och vi har alla i familjen varit till polisen och skaffat giltiga pass. Spännande även om I och K inte riktigt kunde förstå vad det skulle vara bra för, dom ska ju ändå inte åka någonstans....
 
Denna helg är vi hund och höns vakt. Redan inbringat ett stort vitt tjusigt ägg. Kunde ha varit två stycken men en lyckades vi krascha :(
 
Lars och Isak håller på att byta diskbänksplåt. En begagnad inköpt via "Blocket". Den ska för hoppningsvis passa tills vi sparat ihop till ett nytt kök.
 
Maria
Kommentar:
2012-08-11 @ 21:31:38
#1: Malin

Fy för denna hosta :(( hoppas inte att jag oxå får lunginflammation.
Pappa har visst oxå haft ngt liknande, han sa att det kommer att gå ned i bröstet och upp i bihålorna. Hoppas INTE, särskilt som jag oxå ska norrut imorgon.

Berätta nu om era resplaner!!! Eller hur var det, skulle du iväg med jobbet, vart?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: