mariajr

2010-12-31
12:55:18

2010

Detta år placerar sig nog högt om jag haft en lista på händelserika år...kanske rent av i topp!
I början på året så visst vi ännu inte om någonting skulle hända överhuvudtaget =S
Å´när det väl började hända så vet jag inte än om jag har koll....jo nu har många saker börjat falla på plats. Så jag hoppas och tror på ett mycket mycket lugnare år. Absolut inte tråkigt utan bara lugnare och kanske ett år när vi hittar oss själva lite bättre.

Tyvärr har min lilla sjukdom som legat och vilat hur länge som helst valt att börja visa sig igen. Det gör mig faktiskt lite orolig. Hoppas att jag om en månad kan säga att det bara varit en påminnelse att den finns men inget annat....hoppas!

Några som jag har förlorat under året och som jag saknar till och från ganska mycket.
Är:

Min lilla Basjkir! Men han har det bra...


Min lilla Casper saknar jag supermycket då och då...beredd att ta tillbaka hon =(

  
  
Affären och allt "ståhej" runt. Både gott och ont!

Vi har haft mycket roligt under 2010.

Det finns massor som man saknar och massor man är tacksam att man fått vara med om.
Många människor som man antagligen inte kommer att så mycket mer att göra med men som gjort intryck. Men jag erkänner att det finns männsikor man är glad att man slipper ha att göra med också.

Förändringens år kan man säga. Flytt (två gånger) med allt vad det innebär. Nya jobb, hus, skola mm

Nu när jag letade bilder hit till min blogg så inser jag att jag inte kan beskriva hur mycket som hänt och hur underbara vänner och vilken underbar familj jag har. Jag är så oootroligt lyckligt lottad även om man inbland är för blind eller trött att se det. Men tro mig...JAG VET!

Några finns nära och andra längre bort. Jag hoppas att det nya året kommer att bjuda på mer tid med släkt och vänner.

Denna dag har redan hunnit bjuda på en sovmorgon, en barbacka tur på min lilla isis


Nu vill jag önska ALLA de mina ett riktigt GOTT SLUT och ett GOTT NYTT ÅR 2011 !!!



Kommentar:
2010-12-31 @ 13:11:59
#1: Malin

Vilken bra sammanfattning du har gjort av ert händelserika år!



Jag hoppas att jag hör till den skaran av vänner som du tänker hinna umgås lite mer med år 2011!!!



Från oss alla till er alla, ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: