mariajr

2010-08-16
22:07:40

Sista sommarlovsveckan!

Det verkligen känns i luften idag att sommarlovet närmar sitt slut. Svinkallt. Grabbarna (hälften av dom två =)) tror fortfarande att det är sommar och att man inte behöver klä sig. Man får tjata för att dom ska ta på sig långärmat.
Måndagen är slut och man kan säga att veckan har börjat.
Vi har haft en helg med mycket häst. Varit i stallet nästan hela helgen. Midnattsolens Westernryttar har haft klubbtävling i Råneå. Vår "lilla" Skip skötte sig bra och fick en och annan rosett.

Här skulle jag ha laddat upp några bilder..men tyvärr så har vi en skitdålig Telia uppkoppling så det gick inte alls ikväll.

Jag hade massor jag skulle vilja skriva om men NU försvann all lust helt plötsligt. Skit också! =(

Kanske lyckas jag bättre imorgon....

Kram på er........
Kommentar:
2010-08-17 @ 08:00:48
#1: Malin

Det är inte konstigt om blogginspirationen försvinner om man inte ens lyckas ladda upp ett foto. :S



Grr dåligt Telia dåligt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: