mariajr

2010-04-28
14:54:30

En bit på plats!

Undrar om mitt liv alltid kommer att vara en väntan på att saker faller på plats.
Idag föll en bit på plats. Jag får jobb i Luleå. En riktig utmaning blir det också. Åter till byggbranchen som jag lämnat ganska ordentligt.

Då är det bara att ordna resten. Det verkar iaf som om barnen ser fram emot att flytta. Kanske inte så konstigt. Det som kommer att bli mindre roligt är att komma längre ifrån syrran och mor och far. Men jag tror att det kommer att lösa sig också. Nu när vi inte har affären kommer vi ju hur som helst att ha mer tid än tidigare.

Vi leter hus och ska på visning igen på lördag. Spännande faktiskt. Det gäller bara att kombinera, för att inte säga kompromissa, önskemålen med min älskade make. Vi har lite olika krav. Får ta fram min kvinnlig list och få honom att tro han vill samma sak som jag.......hmmm. 

Borde ju inte vara sååå svårt! :-) 

Kommentar:
2010-04-28 @ 16:43:55
#1: Malin

Jag tycker ni har kommit långt med ert nya liv!

Ditt nya jobb låter roligt tycker jag!



Ja ni får definitivt mer tid över nu till allt möjligt så det blir nog bra.



Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: