mariajr

2018-03-02
18:17:00

Berg-o-dal-bana

Nu är tid som jag verkligen utmanas att komma ihåg vad jag möjligen lärt mig av min utmattning. Känslorna varierar som aldrig förr. En stund känns det härligt och det känns som om jag tagit ett steg i karriären. Även om jag i ett par års tid känt att drivet är borta och att jag aldrig mer kommer känna att jag behöver nått utmanande eller steg i karriären över huvudtaget (betyder olika för olika människor). Nästa stund känns det otroligt tungt. Nedstämd och arg på mig själv att jag utsätter mig för sånt här. Mycket ångest som känns i bröstet.
 
Mitt nya jobb erbjuder lunchpromenader med min man! 
 
 
 
 
 
Tisdagen tillbringades med affärsplan på Savoy!
 
Denna fredag började med Mammografi. Kunde inte låta bli att fota av en av tavlorna på toa. Försökte se vilken sort mina är. Nja, en kombo av "Full hand" och "Jaktväskor" :)  
 
Idag har varit en bra dag på jobbet. Men jösses vad frustrerande när man tror att jag borde klura ut hur man gör men lyckas inte. 


Fredagkväll! En stor påse från Hemmakväll hade vi med oss. Fem filmer, chips och godis. Middagen på G. Torsk i ugn med dill- och citronsås. Puss från projektledaren ;) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: