mariajr

2018-03-12
19:19:00

Familjen och middagen

Trivs nått oerhört när vår familj gör saker tillsammans. Det blir ju inte så ofta nu mer. Men som nu till middag hjälptes vi alla åt. Det är ögonblick jag går tillbaka till ibland när det känns skit och man inte tycker man är en "bra familj". Dom stunderna kommer med jämna mellanrum. Det är livet!
 
 
Imorse fick jag en sån där blödning i fingret igen. Det gör så jävla ont. Jag kan tänka mig att det gör lika ont som om man skulle ta en nål och sticka den in i leden. Oftast blir det in liten lila kula intill leden. Om jag kan så försöker jag sätta tryck på bulan och hålla den i högläge. Nu gick det inte att trycka på den så jag vrålade till Lars att komma med något från frysen. Efter lite kylning så gick det att uthärda. Så här blå blev den senare. Ont bara om man råkar stöta till. Mina leder :( 
 
Fick åka in på gamla jobbet och hjälpa dem idag. Känns lite coolt att kliva in på jobbet och be en fd kollega öppna åt mig till kontoret. Alla mina lösenord är kvar och jag kunde hjälpa :)
 
Saknar er gamla kollegor!
/ Maria
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: