mariajr

2018-01-12
07:42:00

Januari 2018

Nyåret har börjat! Är det inte någon film som handlar om framtiden och det står stort 2018 i rutan??? Jag vet inte men det känns beknat på nått vis.
Under sista halvåret under 2017 hände det mycket. Mycket läskiga saker. Oroligheterna på jobbet fortsatte. Om placeringar och uppmaningar från arbetsgivaren som handlade om "Sälj bättre" annars. Samtidigt som viss planering gav framtidstro. Sjukdomar i familjen som ger en hintar om att uppskatta livet och lev nu. Har lovat mig själv att faktiskt påminna mig om att stanna upp och att livet pågår. "Livet är paradiset" som en nära vän sa till mig. Å det är faktiskt sant.
1:a advent bjöd vi på glögg i lusthuset :) Super super mysigt. Vi skrev inbjudan på facebook. Det kändes tryggt. MEN! Tänk om det kom 50 personer. Det kunde ju gjort det. Men om jag ska vara helt ärlig så förberedde vi oss på att sitta och skratt av att ingen kom.
Det blev trevligt. Nuvarande grannarna kom och gamla grannar från Olovsvägen kom. Sen dök faktiskt Lars kusin också upp. Överraskande och mycket trevligt :) .
 
Äntligen har Lars och jag haft en mysig hotell vistelse om än i stan. Ville inte ha minsta rummet på hotellet så jag bokade ett rum som var 200 kr dyrare än det billigaste. Gissa om jag fnittrade när vi klev in :) Bastu och badkar och plats för en fördrink. 
 
 
 
 Att jag sen lyckades boka en helg då Annica och Malin med gubbar hade fri och kunde följa med på middag. Så bra och lyckat. <3
 
Per har vi firat! 50 bast!
 
Kusinhäng!
 
Mot julenen i Övertorneå 
 
Mammas julbord!
 
 
Gammelbrudarna
 
 
Mer kusinhäng!
 
Julottan
 
Övertorneås vackra kyrka
 
Kaffet efteråt 
 
Gullungar 
 
Bildsammanfattning!
Med allt tok som händer omkring en så är det skönt att ha lycka att dokumentera :)
Love 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: