mariajr

2018-01-14
10:00:00

Beslut ska tas

 
Söndagsmys i köket.
Om vi flyttar någongång så kommer jag att sakna det stora fönstrena i köket. Sitta vid köksön och titta ut.
 
Igår var det snöskoterletning. Faktiskt med släpet bakom bilen, så redo var vi :)
Men väldigt olikt oss så var släpet tomt på hemvägen också. Ibland överraskar man sig själv.
 
Inne på Lindroths hamnade jag istället på sommarplanering. Kanske ett hojbyte?
Drömma och fantisera kostar oftast ingeting.
 
Nu är jag här igen! Stora beslut ska fattas angående mitt jobb. På ett sätt ett väldigt enkelt beslut att fatta men ändå. 
M
Kommentar:
2018-01-28 @ 16:15:15
#1: Malin

Ibland skulle jag också vilja bo på landet o ha djur o natur närmare.

Synd att det är så långt till stugan.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: