mariajr

2018-02-04
11:15:00

Söndagsmys

Något jag njuter av är en söndagsmorgon när gubben och jag sitter mittemot varandra vid köksön, dricker kaffe och knappar på våra laptops. 
Lars gör oftast nått jobb medans jag kollar facebook, hästannonser eller gamla bilder.
 
Idag gjorde vi även något annat som är och känns lyxigt. Mötte upp med Malin och Mårten på stan och tag en lunch med ett glas vin till. Det kändes så mysigt. Kan inte fatta att Malin och jag har så mycket att prata om, hela tiden. Man kan ju tycka att det borde ta slut på nått att säga. Men inte.
 
Även idag är jag tacksam över att Lars är min man. Älskar honom verkligen.
Är så tacksam att han en man som man vill ta på hela tiden. Som man vill lukta på och bli kramad av.
Lars är det mest kärleksfulla jag vet. Hoppas på jättemånga år tillsammans med dig <3
...
 
Igår var vi en snabbis till Övertorneå. Bl.a för att gratta en 4-åring.
 
 
/M

</div
Kommentar:
2018-02-16 @ 10:56:20
#1: Malin K

Det är ALLTID lika roligt att umgås <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: