mariajr

2018-12-05
10:40:00

Det blev en fest!

När man inte bjudit till fest, fest med tid och inbjudan, utan bara sagt till dem som frågat att jag planerade bjudat på tilltugg lördagen efter jag fyllt (eller själva födelsedagen) så är det knepigt att veta hur många som kommer och när. Men jag upplever att vi lyckades. Tack gode gud för hjälpen från mina närmaste. Mamma gjorde köttbullar och pastasallad och hade med när de kom och syrran kom redan på torsdag och lagade mat med mig. Sen fick jag fram- och tillbaks plockande av mat in och ut i kylskåpet under lördagen. 
 
Så glad jag blev av alla vänner och familj som sen kom och uppvaktade mig. Tusen tack allihop. Maten och drycken räckte och blev över. Till bolaget lär vi inte behöva gå mer detta år.
 
Lite mingelbilder från lördagskvällen
 
 
 
 
 
 
 
Kvällen blev rätt sen (tidig)
 
 
Morgonmys
 
 
 
 
 
 
 
Tack alla för att ni gjorde mitt 50-årsfirande så bra. Trots att jag själv haft en hel del ångest och stress inför. Vissa dagar har jag nästan bara velat komma på en orsak för att ställa in allt och få mina vänner att inte fira det över huvudtaget. Vilken tur att jag inte kom på något.
/ <3
 
 
Kommentar:
2018-12-22 @ 19:14:19
#1: Malin K

Det blev en riktigt trevlig fest!!

Det bästa med 50 års firandena har varit att få träffa så många nära o kära, både på min, din o Annicas fest!

Oj vad du bloggat, kul att läsa o jag lovar att jag ska försöka få till ngt nytt snart!

Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: