mariajr

2017-10-08
18:33:00

Hjälpsamma

I helg har vi (läs=min man) varit hjälpsamma igen. Fortsatt med monteringen Malin och Roberts kök. Det kommer bli så fint. Eftersom de är så aktiva annars så tar det lite längre tid innan köket är färdigmonterat. Basket, hockey och jobb tar största delen av deras tid.
Vi tycker i alla fall att det är mysigt att vara där också. Vi umgås har har trevligt samtidigt.
 
Marbodalkök och siemens vitvaror förutom spisen som är en Electrolux, induktion såklart .) 
Lite spännande när det är jag som sålt köket åt dem. Nervöst. Jag vill ju att allt ska vara perfekt.
 
Våra duktiga män!
 
I veckan har jag återgått till att bli mörk igen! Klas tycket i alla fall att det var till det sämre. Han gillade förebilden mycket bättre. 
 
I fredags firade vi Malin som betonade vikten av att hon bara fyllde 49 år. Tjejkväll med ostbrick hos Malin!
Passade på att lägga upp ett lite collage på fb! Glad Malin att du är min vän <3
 
Idag har vi faktiskt skördat och smakat våra första tomater någnsin! Vi som inte trodde den skulle överleva så vå den ha fått stå ute och frysa utan vatten när vi jobbade i Nikka i två veckor. Sen ångrade vi oss och ställde in de i garaget. Då fick den stackarn lite brådis att försöka producera lite.
 
Nu tacogratäng/ M
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: