mariajr

2017-01-10
07:11:06

Oansvariga

På tal om att göra saker tillsammans.
Har ju sagt att jag saknar motorcykeln på vintern. Vad gör man då? Jo man köper snöskoter igen :)
Känner mig otroligt oansvarig.
Klas sa: Barnen svälter (tror han menar i världen) och ni köper snöskoter. Alltså, nått känns bakvänt.
 
Lars skoter är röd och min gul!
Hoppas att vi ska komma ut mer än annars. Vi bor ju var vi bor och kan köra direkt från gården och ansluuta till en led.
Men det som ger absolut bäst avkoppling och tillfredsställelse är mina/ våra promenader. Det riktigt känns omedelbart skönt i kroppen med en prommis.
Längs stigen vid sidan om Råneåälven.
 
 
Tvillingarna har fyllt Epa-traktor. Härliga ungdomar <3
Det firade vi i Övertorneå!
 
/M
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: