mariajr

2016-11-07
09:57:00

Fotodag med Malin

Att ha en kompis som är fotointresserad betyder att man måste ställa upp som modell ibland. Klart jag ställer upp. Denna gång fick jag ju ha mer kläder på mig i alla fall :)
Här kommer ett urval som hon lovat att jag får lägga upp. Skoj hade vi och jag tror hon fick inspriation och idéer till fler.
 
Denna tycker jag om extra mycket :)
 
Här fick min fina klubba och nyhittade spik vara med.
 
Vänta på bussen kanske!
 
Väntar på bussen och har roligt :)
 
Tänkte inte jobbet! Fick verkligen vila stresstankarna och göra något helt annat. Tack Malin!
 
Nu är jag modig och visar ett par bilder från ett tidigare fototillfälle.
 
 
 
 
Jag tänker att man ska vara tacksam för att man får vara någorlunda frisk. Jag är den första att erkänna att jag skäms lite för min kropp. Borde gå ner i vikt och givetvis träna mer osv osv...
Speciellt min mage som aldrig fått tillbaka sin form efter graviditeterna. Jag vill och försöker vara nöjd och tacksam för min kropp. För att den faktiskt funkar (någorlunda i alla fall) MED sin höftprotes, MED sin tarmsjukdom. 
Man vet aldrig vad som händer i livet. Kanske jag inte har några bröst snart eller några andra kroppsdelar. Därför vill jag vara modig och även sätta ut dessa bilder. Malin har gjort de fina och jag är faktiskt lite stolt :)
 
Ha en bra måndag!
M
 
 
 
 
Kommentarer:
2016-11-07 @ 10:54:44
#1: Malin

Härliga höst bilder. Andas lite höstluft vore skönt. Jag ser att Malin haft en fotografassistent, eller så är hon väldigt snabb.

2016-11-07 @ 12:21:25

Fjärrkontroll kallas det 😉

2016-11-08 @ 13:16:01
#3: Malin K

Jag är ytterst tacksam för att du är min vän ♥ Inte bara för att du ställer upp på alla mina idéer och infall :)

Snart har vi studio att leka i också!!!

Alltid roligt att umgås med dig, med eller utan kamera!!

Sen tycker jag faktiskt att du ska glädjas över att du ser så ung o fräsch ut, att du är fotogenisk och kan vara avslappnad framför kameran. Det blir så fint då!!!

2016-11-08 @ 18:12:57

😚

2016-11-16 @ 13:22:08
#5: Sonja

Otroligt fina bilder! Allihop även de tidigare lite modigare bilderna.
Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: