mariajr

2016-03-23
20:04:00

Fan vad jag är bra :)

Jobbat på som en galen idag.
 
Ibland chockar jag mig själv hur bra jag är att förklara för kunderna. Den från början smått bittra damen fnittrar och ser fram emot sitt nya kök och den kloka ingenjörskunniga (inte en ingenjör på riktigt) karln har blivit bekräftad och lite imponerad över hur mycket den korta "unga tjejen" till kökssäljare egentligen kan, eller kan det vara för att han ställt så inteligenta och genomtänkta frågor så även en kvinna förstod...?
Spelar faktiskt ingen roll för mig vilket.
Hur som helst! Jag blir verkligen glad och speedad av kunder och känslan när jag kan lösa deras problem eller förverkliga idén de först bara haft i huvudet.
 
Kunder är bäst! (oftast, det finns idioter, så glad att de flesta inte hittar till mig)
Mycket av min energi får jag från av att jobba med människor. Förstår verligen varför jag ville tillbaka till försäljaryrket.
 
Kram
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: