mariajr

2016-07-03
23:45:20

Sommar och snart semester!

Som jag länktar efter semestern. En vecka kvar!
Sista veckan börjar imorgon. En sexdagarsvecka.
 
Imorgon har jag medarbetassamtal. Ett som jag frågat efter, jag och en till hade blivit glömda. Hi hi ...som jag låter ibland på jobbet, svårt att förstå att man blir glömd! Nu är jag i alla fall något förberedd.
 
 
Idag fick jag också följa med och åka båt. Känna på ny-motorn. Ny och ny...en gammal, men första motorn vi äger.
Lars och jag tog oss en hojtur till Piteå. Träffade kusin Marlene och hennes fina barn Kristoffer och Isabella. Så härliga människor.
Kanske skulle försöka leka lite "match-maker"
 
 
Väl hemma igen. Härligt väder.
 
Grillat idag, kyckling! Gott gott blev det.
 
Igår var vi på middag till Niemisel. Passade på ta en "pudel-selfie" med Hugo. Fanny säger att han är söt...njaa..vet inte om jag tycker det ;) 
 
Väl hemma smög jag till grannen för lite fotboll, ett glas vin och valpmatning. Det var enklare sagt än gjort att mat nio hungriga flat-valpar. Se till att alla "färger" fått en matskål. Tre åt gången...men jag tror vi lyckades.
 
Nu en dusch och sen godnatt!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: