mariajr

2015-01-27
07:33:17

Livets berg och dalbana!

Ibland är det mycket! Ibland är det ännu mer och ibland alldeles lagom. En och annan gång är det alldeles för lite och det är absolut inte bra. Men jag tror faktiskt att det är så det ska vara även om man vid vissa tillfällen är helt övertygad om att det är på tok galet.
I alla fall är det så för en sån som mig. En upp och ner människa, en känslomänniska eller något sånt. 
Absolut på gott och ont!
 
En annan reflektion. Inget nytt. Många säger att man får inte mer på sin tallrik än man mäktar med. Nja...vet inte alltid om jag håller med, alla mäktar ju faktiskt inte med. 
Men jag har märkt att om ens omgivning har det tufft så lättar det upp för en själv så man fixar att vara stöd och support för andra. Coolt när man tänker efter :) men många gånger är det faktiskt så.
 
Helheten! Den kan man göra hur stor eller hur liten man själv vill. 
 
Det blev djupt...creepy...
 
Nä nu torka frukosten kring mun och packa sig mot en tuff dag på jobbet. Igår blev det sent igen. Ett kundbesök som blev lite sen. Hade känts bättre om jag fått avslut igår, men så kul ska vi inte ha. Idag är mitt mål att lämna pris på ett kök och räkna klart på ett stort anbud. Kunder där emellan och få sluta 1800 för att sen orka åka på gymmet innan jag är hemma.
 
Vi får se hur det går med det.
 
M
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: