mariajr

2015-01-28
07:48:00

...hur gick det då?!

...det var en tuff dag. Lika sen som dagen före! 
Jag har för mycket just nu.
En kund ringde ...hjälp vad var det jag lovat där då? Kors i taket, det har hänt igen. De hade väntat på att jag ska höra av mig. Mycket riktigt låg kund-mappen var den skulle. Problemet är bara att jag inte hunnit till dit än. Nåja...det är bara spott i nävarna och ta nya tag.
Underlaget för den stora offerten är så gott som under kontroll och det borde inte vara något problem för mig att få iväg den under dagen.
En sak kan jag konstatera. På Monarken kunde vi rita kök bättre än många andra. Lite kanske tack vare mig. Det underlag jag räknar på nu....nja. Inga stora grejer men det går inte att bygga om det är ritat. Åtminstone 50 frysdörrar kommer inte att gå att öpnna tillräckligt.
 
Å jo...jag orkade inte men jag svängde in på gymmet på väg hem :D
Så duktigt av mig!
M
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: