mariajr

2015-01-11
09:27:00

Härliga januarimorgon!

Söndagmorgon!
Mycket energi i kroppen. En av min första tankar efter att jag vaknade var...."Ska vi till Nova och träna". Jösses...Lars säger okey! (Nu tror jag inte det blir träning på Nova idag)
 
Vad är planerna då idag?
 
Första en enkel frukost tillsammans med gubben min. Min skäggiga gubbe numer. 
 
Vet inte riktigt vad han håller på med eller om det bara är en fas som han måste igenom...vi får se. Kanske det är det där hoj-skägget till sommaren? Nä....
Trodde inte jag gillade att pussas med nån med skägg. Men det är rätt mysigt. Är inte helt bekväm med det än. Lite läskigt men spännande ;) Jag vänjer mig.
 
Sen ut och ta bort ny snön så det ser lite fint ut. 
 
 
Sen ska vi faktiskt på husvisning idag. Verkar som ett prfekt hus för oss....MEN helt på fel ställe! Klart vi itne kan bo där. Men Lars är rätt på så vi har lovat hela familjen att åka och titta i alla fall. Men tre av fyra är rätt klara på att det INTE är vår nästa bostad.
Vi får se vad vi säger ikväll!
 
Igår hade MC-Råneå gänget första fikat för året. Fika på Tosca! 
 
 
Ut i livet med er allihop <3
 
 
 
 
Kommentar:
2015-01-14 @ 21:47:13
#1: Malin K

Ja vet du, jag kände nästan inte igen Lars när jag skulle leta vart han hade satt sig när vi var på lunchdejt i veckan :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: