mariajr

2015-02-02
07:46:00

...mer snö!

Väldigt mycket snö har vi nu. Det är lite både och! Mysigt och lite häftigt men oroligt. Många utan ström, trafikolyckor och annat...
Undrar om snömängden har nått med morgonens nyhet att göra också?! Det brinner på Ferruform.
 
Flygtaxin hämtade Lars i morse och han ska ner för att hjälpa till vid en driftsättning eller nått vid en ny vindkraftpark. Han har bokat enkelbiljett....vet inte hur länge det tar :(
Men är inställd på att han blir borta hela veckan.
 
Många funderingar och en härdsmälta igår. Jag är så lyckligt lottad som har en sån härlig familj. Jobbade lördag och har känt mig trött. Inte trött så att jag vill sova men trött. Sett fram emot att göra en del saker i helg. Vanliga saker. Promenera, träna, städa mm bara helt vanliga saker. Men jag har legat i soffan all tid. Inte konstigt att man blir lite knäpp. 
 
Jag måste lära mig att inte försöka rätta till allt. Det måste ligga i min gener att man vill att alla ska hålla ihop och alla ska tycka om alla. Det funkar inte i verkligheten och jag måste lära mig att vissa vänner kan vara lika bra att vara utan. Speciellt de som faktiskt inte vill annat än vara elak och missförstå...och de som gör en ledsen!
Maria! Get over it!
 
/M
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: